Waluty:

Często Zadawane Pytania

www.positiveacademy.pl bezpieczne do odwiedzenia?
Tak, absolutnie! Bezpieczeństwo zawsze ma najwyższy priorytet w www.positiveacademy.pl A wszystkie Twoje dane osobowe będą traktowane jako poufne i nie przeciekamy się żadnej z Twoich informacji do innej części trzeciej. Będziemy przechowywać je na bezpiecznym serwerze i będą w pełni przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych i prawodawstwa konsumenckiego z naszej strony. Zapewniamy bezpieczeństwo wszystkich danych transakcji przy użyciu zaawansowanego dostawcy rozwiązań zabezpieczających. Zakupy online nigdy nie były bezpieczniejsze i łatwiejsze. Bądź bezpieczny online z nami.

Dlaczego produkty są tak tanie www.positiveacademy.pl ?
Dostajemy towary bezpośrednio z obozów licencjonowanych producentów. Jak wiesz, produkują dużą ilość towarów, pozostawiając małą część dodatkowej objętości i mogą być sprzedawane bez papierów innym handlowcom. Nasze produkty są częścią tego. Jest tak dlatego, że są one tak tanie. Ale nie martw się, są oryginalne i bardzo dobrej jakości.

1. Q:

Jak złożyć zamówienie?

    A: 1) Najpierw musisz przeglądać lub wyszukiwać rzeczy, które chcesz zamówić. Pola wyszukiwarki słów kluczowych znajdują się na prawie każdej stronie naszego sklepu.
2) Gdy znajdziesz interesującą Cię pozycję, kliknij tytuł lub nazwę elementu, aby wyświetlić jego stronę szczegółów produktu. Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat przedmiotu.
3) Jeśli chcesz zamówić element, kliknij przycisk Dodaj do koszyka z prawej strony strony szczegółów produktu. Użyj przycisku Kontynuuj zakupy, aby kontynuować wyszukiwanie lub przeglądanie, dopóki koszyk nie zawiera wszystkich elementów, które chcesz zamówić. Możesz uzyskać dostęp do zawartości koszyka produktów w dowolnym momencie, klikając ikonę Koszyk na górze każdej strony naszej witryny.
4) Gdy będziesz gotowy, aby złożyć zamówienie na wszystko w "Sklepach koszykowych, kliknij przycisk" Przejdź do kasy "i postępuj zgodnie z szybkimi i prostymi instrukcjami, aby zakończyć płatność.
2. Q:

Jak używać kuponu?

    A: Po kliknięciu elementu szukanego wybierz rozmiar i wypełnij ilość, a następnie kliknij przycisk Dodaj do koszyka. Przejrzyj rzeczy w koszyku. Wprowadź kupony lub kody rabatowe, jeśli masz jakieś. Po zakończeniu kliknij przycisk Przejdź do usługi Checkout. Wybierz metodę sprawdzania jako gość lub zarejestrowany klient (zarejestrowani klienci mogą się zalogować z prawej strony). Kliknij przycisk Kontynuuj i zostanie przeniesiona na stronę płatności. Proszę wskazać przeznaczenie produktu, sposób płatności i adres rozliczeniowy. Sprawdź informacje o zamówieniu. Możesz zmienić adres i informacje o płatności. Wybierz "Proces Order", aby zakończyć kasy. Nie zapomnij przechowywać informacji o zamówieniu w bezpiecznym miejscu, jeśli konieczne będzie sprawdzenie stanu zamówienia.
3. Q:

Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie po jego złożeniu?

    A: Przed rozpoczęciem wysyłki możliwe jest jedynie anulowanie lub zmiana zamówienia. Zazwyczaj przetworzymy i wysyłamy Twoje zamówienie w ciągu 24 godzin. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w zamówieniu, skontaktuj się z nami. Jeśli przedmiot, który chcesz anulować, już weszła w proces wysyłki, możesz je zwrócić po otrzymaniu.
4. Q:

Jak dodać elementy do mojego zamówienia, które zostało już umieszczone?

    A: Jeśli chcesz dodać elementy do zamówionego już zamówienia, skontaktuj się z nami, aby zaprzestać wysyłki zamówienia, a następnie opublikuj elementy, które chcesz dodać. Później poinformujemy Cię, jak zapłacić nowe rzeczy. Czy wysyłamy dwa zamówienia do jednego pakietu. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie będzie można dodawać elementów do poprzedniego złożonego zamówienia.
5. Q:

Jak sprawdzić stan mojego zamówienia?

    A: Status zamówienia można śledzić, logując się i uzyskując dostęp do linku "Moje konto" z nagłówka witryny. Wszystkie zamówienia umieszczone pod Twoją nazwą użytkownika będą widoczne na karcie "Moje zamówienia". Po zakończeniu płatności wyślemy Ci e-maila z numerem śledzenia i linkiem śledzenia, a następnie możesz śledzić swoje zamówienie online.
6. Q:

Jak mogę sprawdzić numer zamówienia?

    A: Jeśli nie możesz znaleźć adresu e-mail z potwierdzeniem zamówienia z numerem zamówienia, możesz przejść do strony "Moje konto" i kliknąć "Moje zamówienia", aby pobrać informacje o zamówieniu. Jeśli nadal nie możesz znaleźć informacji o zamówieniu, skontaktuj się z nami i zaloguj się z adresem e-mail i nazwą, z którą złożyłeś zamówienie i znajdź numer zamówienia.
7. Q:

A jeśli mój porządek nigdy się nie pojawił?

    A: Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod numerem zamówienia i nazwą użytkownika. Zapraszamy do kontaktu z nami. Zbadamy Twoje zamówienie i pomożemy Ci poznać Twoje zamówienie. Jeśli to były nasze błędy, wyślemy Państwa zamówienie lub otrzymasz zwrot pieniędzy zgodnie z życzeniem.
8. Q:

Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?

    A: Jeśli zapomnisz hasła, skontaktuj się z nami podając nazwę użytkownika i adres e-mail użytkownika. Zresetujemy hasła dla Ciebie.
9. Q:

Czy mogę zmienić swoją nazwę użytkownika i adres e-mail?

    A: Aby samodzielnie zmienić nazwę użytkownika i adres e-mail, wykonaj te czynności: zaloguj się w swoim "kontakcie" z informacjami osobistymi. Jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z nami, poproś zespół serwisowy o zmianę nazwy użytkownika i adresu e-mail.
10. Q:

Jak długo mogę oczekiwać mojego zamówienia?

    A: Ogólnie rzecz biorąc potrzebujemy 1-2 dni roboczych na przetworzenie zamówienia i zorganizujemy wysyłkę. Twoje zamówienie zostanie wysłane następnego dnia lub drugiego dnia po dokonaniu płatności. W okresach szczytu prosimy o 3-4 dni na przetworzenie zamówienia i wysłanie go do sklepu. Zwykle można otrzymać zamówienie w przeciągu 6-9 dni roboczych.
11. Q:

Jak mogę śledzić moją przesyłkę online?

    A: Informacje o śledzeniu zostaną wysłane pocztą elektroniczną po wysłaniu przesyłek. Śledzenie zamówienia można śledzić za pomocą numeru śledzenia i linku w e-mailu.
12. Q:

Dlaczego mój numer śledzenia nie działa?

    A: W większości przypadków oznacza to, że Twoje zamówienie zostało wysłane. Numery śledzenia mogą trwać do 72 godzin. Sprawdź w ciągu 48 godzin i informacje powinny zostać zaktualizowane. Jeśli w ciągu 48 godzin nadal nie ma informacji o aktualizacji, skontaktuj się z nami natychmiast.
13. Q:

Czy jest jakieś działanie promocyjne?

    A: Prowadzimy różnorodne działania promocyjne, które oferujemy regularnie. Zapisz się na naszą listę e-mailową, aby być na bieżąco.
Wróć